eten met de 5elementenvoeding naast
glutenvrij suikervrij koemelkvrij, gistvrij, lactosebeperkt/vrij

NEITAN

praktijk voor 5elementen voeding, cursus/ kookles, Dorn en TCMtherapie en bewegen
vanuit TCM(Chinese geneeswijze)

therapeut 5elementenvoeding en TCM(chinese geneeswijze)
ervaringsdeskundige voeding en allergie/intolerantie
dorntherapeut






zondag 19 oktober 2014

Voeding en glutenallergie, intolerantie en overgevoeligheid

Gisteren een bijscholing over glutengevoeligheid en allergie gevolgd in belgiƫ.
Reuze interessant.
CVS, astma, allerlei klachten kwamen voorbij en hoe deze te behandelen met voeding en TCM behandelingen (die ik ook geef)
Een andere kijk op allergie en voeding .
Een andere kijk op gluten en voeding

Heb je interesse en wil je weten wat ik je te bieden heb.
vraag een telefonisch kennismakingsgesprek aan.


Ik geef cursussen over voeding gedurende het hele jaar.
14 november start er weer een nieuwe.
Op dit moment ben ik gestart met een cursus voeding in tilburg

info@neitan.nl

voor allerlei gezondheidsvragen kan je bij mij terecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten