eten met de 5elementenvoeding naast
glutenvrij suikervrij koemelkvrij, gistvrij, lactosebeperkt/vrij

NEITAN

praktijk voor 5elementen voeding, cursus/ kookles, Dorn en TCMtherapie en bewegen
vanuit TCM(Chinese geneeswijze)

therapeut 5elementenvoeding en TCM(chinese geneeswijze)
ervaringsdeskundige voeding en allergie/intolerantie
dorntherapeut






vrijdag 28 augustus 2015

NIEUWE WEBSITE IS AF


NIEUWE WEBSITE IS AF

Mijn nieuwe website is in de lucht.
Er wordt nog bijgeschaafd en verbetert voor een optimale goede werking.
Kijk er eens op

www.neitan.nl

Mis je wat op de site vertel het mij.
Ik ontwikkel graag
en mijn motivatie andere te helpen met vragen klachten rondom gezondheid en voeding is de start van mijn onderneming geweest

voor vragen info@neitan.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten