eten met de 5elementenvoeding naast
glutenvrij suikervrij koemelkvrij, gistvrij, lactosebeperkt/vrij

NEITAN

praktijk voor 5elementen voeding, cursus/ kookles, Dorn en TCMtherapie en bewegen
vanuit TCM(Chinese geneeswijze)

therapeut 5elementenvoeding en TCM(chinese geneeswijze)
ervaringsdeskundige voeding en allergie/intolerantie
dorntherapeut






donderdag 23 april 2015

Heb je ook steeds trek in zoetigheid?
steeds behoefte te snoepen terwijl je eigenlijk wilt afvallen?
niet weet hoe je terug uit kunt en snoepen makkelijker kunt laten staan?

ik vertel je dat in mijn cursussen over voeding bezien vanuit de 5elementen en de Chinese geneeswijze
ja er staat veel op internet
ja er staan veel recepten
ja er is google die alles zoekt

en toch...
geeft google ook persoonsgebonden advies
wat ECHT voor jou alleen goed is
wat de combinatie van voeding met je geest en lichaam doet
wat voeding doet als je echt allergisch of chronische vermoeidheidsklachten hebt
en wat jij dan persoonlijk beter zou kunnen eten op jou alleen gericht!
wat als je meerdere allergie/overgevoeligheden hebt en chronische klachten
wat als je CVS/ME hebt
wat als je Reuma hebt
enz enz

Nee,
ik help je als je het zoeken moe bent

met persoonlijk advies en begeleiding en kookles voor jou persoonlijk
met cursussen over de 5 elementen in combinatie met glutenvrij suikervrij koemelkvrij enz.

waar in
Breda, Copacabana
1,15,29 mei van 1400-1600 inloop 1330
75,-

Tilburg
Sens genzondheidszorg (daar ben ik gevestigd)
op dinsdagavonden

Wil je eerst nog meer weten? dat kan mail me dan
info@neitan.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten