eten met de 5elementenvoeding naast
glutenvrij suikervrij koemelkvrij, gistvrij, lactosebeperkt/vrij

NEITAN

praktijk voor 5elementen voeding, cursus/ kookles, Dorn en TCMtherapie en bewegen
vanuit TCM(Chinese geneeswijze)

therapeut 5elementenvoeding en TCM(chinese geneeswijze)
ervaringsdeskundige voeding en allergie/intolerantie
dorntherapeut






donderdag 18 juni 2015

SUIKERVRIJ..HEID

Suikervrij en glutenvrij mijn vrijheid


Wist je dat toen ik begon met suikervrij en glutenvrij leven mijn werkelijke vrijheid begon.
Voor het eerst geen klachten meer bij het opstaan ,een helder hoofd en zin om op te staan zonder vermoeidheid en een dronken gevoel.
Oke het is even pittig en een grote verandering.
Eerst krijg je meer klachten en daarna zoveel meer energie en levenslust.
Suiker blokkeert en stagneert de doorstroming.
Overal zit suiker in ,mijn kasten kon ik meteen leeghalen en laten. Ik dacht optimistisch waar geen suiker in zit kan ik weer mooi terug zetten....nou dat waren twee dingen .
Het ruimt wel lekker op.
Veel liep ik tegen meningen van omgeving aan , waar begin je aan en je hebt toch wel wat nodig, en dan kan je niet meer normaal leven.
Niks is minder waar..mijn levenskwaliteit is zoveel meer geworden en dat is dan ook wat ik graag doorgeef aan anderen in mijn trainingen/cursus en kooklessen.
Uiteraard interactief en met humor.
Ik zou niet meer terug willen nu ik het verschil heb ervaren


Wil jij ook suikervrij gaan leven?
onder begeleiding van stap tot stap in 3 maanden met kookles en theorie en persoonlijke consulten, bewegen voor een stabiele bloedsuikerspiegel
en wil je graag begeleiding van een professional en ervaringsdeskundige, meld je dan nu aan
30 juni ga ik starten
1900-2100 op de dinsdagavond
270,-
in TILBURG bij SENS gezondheidszorg
Boomstraat 132
aanmelden of vragen info@neitan.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten